Ugghhh...Blir så pissed

 
 
.... Rättigheter för all e ju nice och så.

Jag lir så less när tex en homosexuell eller straight eller vad nu säger att en ''Bisexuell'' är lika påhittad som gammelvargar (som alla intelligenta människor vet finns!) och att det är bara ett mellan man använder för att man inte vågar stå upp för att vara helt och fullkomligt 100% homosexuell´.........
Detta är sjukt störande enligt min mening.
Då förlorar jag u fortfarande det här med att ha mångfald på möjligheter inom min sexuella läggning...Usch.
Jag kan då säga att jag högt och ståtligt vågar stå och säga att jag nu är pansexuell/Bisexuell, om jag nu måste.
 
och sedan, ännu värre. Folk som anser att folk som anser sig vara straighta men som stödjer HBTQ~~  rättigheter väldigt mycket bara för att, att de människorna inte hör hemma på pride, de har ju aldrig känt förtrycken, glåporden eller att bli anklagad för att vara bög-pest-råttor.. och misshandeln sen!.....
Men snälla nån, det är väl det pride handlar om, att man ska stärka det och att alls ska få vara med och fira! på vilket sätt skadar det pride att folk ''utanför'' går med i gemenskapen och säger ''hej, hallå! Gud vad härligt kul detta är! Kärlek för alla oavsett könsroller eller läggning!'' eller nå sådant. HUR, HUR skadar det då er?! Det är sjukt konstigt, då går man ju emot alla de utvecklingar man åstadkommit! 
AAAH!!!
Det finns homofober, ja. Men ska man då göra samma saker tillbaka! Säga att vissa får inte vara med?
Nej, fattar inte...
 
Sluta hata på allt, njut av freden och skapa inte fler krig för andra för att ni gillar beskheten i fejder. Töntigt, minst sagt.
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

eller så är alla bara människor som ligger med andra människor och inte har läggningar, utan preferenser..

Svar: Men precis, men det är ju upp för alla andras bekvämlighet att man måste verka tillhöra en kategori. De frågar alltid och man bir less på att förklara varje gång...:(
Tiger

2014-01-20 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0