ÖÖÖÖÖÖÖh

Ja, okej bloggandet har jag nog tappat helt, haha.
Men ska försöka, bara det att allt blir trögt  mitt liv från november till februari varje år...
Jag känner mig så trött, jag sover jätte mycket, kanske går  i ide? Kan inte människor också få göra det, vore ju helt nice!
Typ - ''jag är en björn (nä, tiger) som ätit massa riskakor och tänker sova nu.''
 
         -___________________________-
 
Har ty redan börjat tänka på sommarjobb! Finns det inget som betalar bra som ger mig något tillbaka? Jag känner inte för att jobba på nå matställe eller så för jag pallar nog inte den stressen. Jag skulle vilja hinna med alla kreativa saker för en gångs skull. jag höll på sprängas senast när det kändes som om jag inte skulle få göra nå sånt.
 
 
Jag ska göra en massa sminkningar när jag har tid också! Bara att jag har galet mycket finnar som invaderar just nu!!
 
men är jätte taggad på att göra en Poison Ivy inspirerad look!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0