Shingeki no kyojin

Börjat med anime igen! Jag och Mermaid kände att vi måste hänga med flowet någon gång och se en ny ''populär'' serie för en gångs skull! Jobbigt bara att bli hooked och så måste man vänta på nya avsnitt... Jag fr läsa den helt enkelt!
Älskar att det blir massa yuri bah BAAAM!! Ymir och Krista längst ner till höger alltså!<33 Kan inte Krista bara svara JA på Ymirs ständiga frierier!
 
Ska ta tag i att läsa Naruto också! För honom har jag vuxit upp med och nu är det hu tyvär så att det är slutet på en era och serien går mot sitt slut!
 
Haha stackars alla som inte bryr sig om mitt eviga tjat om detta! ;) Men det är en del av mitt liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0