80's Bitch

Vi håller ju på att sätta upp en föreställning som vi ska visa ganska snart, så spetsgruppen är i gång och arbetar igen!
 
Med lite 80's som inspiration försöker jag desperat hitta en stil.....
 
Jag får för mig att en lösare skjorta hade suttit bättre dock.. Och riktiga tights/strumpbyxor!
Feta bälten, axelvaddar, pumps?
Typisk gold~digger för mig är typ leopardmönster haha. Har hört att det fanns en djurmönstrad trend då.
 
Krosskjorta och en kjol som är från 80-talet..Men känner att det kanske blir för ''ungt'' med kjolen...:/
 
''Good morniiiing, darlings'' Hahah!
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 

Kommentarer
Postat av: Mjum

Blir så avis, as snygga kläder!!! :)
Och du är så fin i dom, as snygg stil :)))

Svar: Haha tack... Jag har jätte svårt att komma på vad jag ska ha på mig under vår föreställning O_O
Tiger

2013-12-04 @ 19:55:11
URL: http://oneamongallstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0