STALKING online

Tycker det är jätte fint och gulligt, men vart går GRÄNSEN.
Stalkern
: tittar bara på din profil då och då.-okej
:Säger att du ser smart, söt, fin, cool, glad ut eller du gjort/gör ngt bra?-okej
:Säger saker som, jag vill vara/stå/gå/se ut/ vara med/ som dig?-Okej
:Vänförfrågan på det nedriga facebookXD?- Jaaa... Är ju int där ofta men om jag är vän på annat ställe(beror på hur mycket snack som pågått och om jag tycker det verkar lugnt-magkännsla:) ) -Jaa, jo. det går an.
:Börjar spamma med komplimanger eller diverse?-Jo, det kan ju börja vara jobbigt ( OBS! Pratar heavy-spamming här!)
:Desperata försök till att veta vart du bor från att man typ inte pratat mycket alls?-Näää, nu känner int jag dig riktigt.
:SMSAR DIG och ni har knappt pratat och har inga kontakter gemensamt!-NÄHÄ, du nu tycker jag du skall lugna dig. hur fick du mitt nummerO_O
:Kommer hem till din adress.-......*Gömmer mig för den möjliga psykopaten....>___< Schhh!*
 
Hahah nää, men ojoj oj. Hur hanterar ni stalkers?? :D
~~~~~~~~~~~~
 
En tjej sa för några veckor sen att hon tyckte jag var jätte cool och att hon hade kollat på min profil flera gånger men inte vågat skriva. (denna tjej verkar ju nu grymm hon med och har inte stört mig det minsta:D) Så hade hon också letat sig till min ask.~~sak och fortfarande inte vågat. Men sedan skrev jag till henne om något (säkert hennes hår) och hon sa att hon blev helt jätte glad över det och tyckte det var skit coolt....Just det SKITCOOOLT!
Jag tycker det är fint att folk tänker så högt om en.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Detta händer mig inte speciellt ofta, men så fort jag får komplimanger eller god kritik, då jävlar. Jag må skojja bort det men ändå. Jag blir jätte glad! Jag är bara så sjukt nojjig och blir så extremt generad att jag inte kan svara som en människa!...
 
Jag får/ger gärna komplimanger-ALLTID ärliga... smörar aldrig, de e jag för lat för. Men kan inte ta dem såå bra.
 
:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0