Arabian nights-Never been gay'er

Skiss
Basfärger
Typ färdigt?XD
^--Jag vet att deras ögon ser hemska ut på den nedersta härXD men jag hoppades på att fixa mina lata misstag sedanXD
 
Hamletmachine's karaktärer Abel(blondie) och Cain (den där skit snygga killen!:o)
Som jag gjorde en fanart på! Hon själv gjorde dem som en crossover med Aladdin på en av sina bilder, så jag spann liksom vidare på det för att det var en sådan rolig idé!
 
Alltså karaktärerna Abel och Cain tillhör Hamlet, Aladdin tillhör Disney! Men konsten ni ser här tillhör mig :D!
 

Kommentarer
Postat av: Monalisa

Du är verkligen jätteduktig!<3

Svar: Tack! :D
Tiger

2013-05-26 @ 13:50:55
URL: http://kawaiiasheck.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0