Undrar om jag är cool i deras ögon.

Nää, men inte för att jag tänker mycket på sådant. Man är den man är liksom och diggar folk det så great liksom!
Annars får de väl tycka va fan de vill?
 
Allvarligt talat, så tror jag att jag inte är något speciellt för de flesta. Oftast får jag glad ''kritik'' från de jag känner... Och konstiga blickar från de flesta andra. Men en liten flicka tyckte jag var snygg på stan typ igår, då blev jag glad. Haha. ~
 
Nej men allvaret med att alla måste tycka om allt om en blir för stort i världen ibland enligt min mening. Hur man ser ut, hur man beter sig. Sen kan man ju vara den här typen som alla typ gillar men ändå bara inte vill umgås med. Haha varit den typen en gång (och motsatsen till och med.) Jag bryr mig inte mycket om det är pinsamt att se ut på ett sätt eller säga att man gillar manga/anime osv eller att man brukar leka basketboll i skolans korridor... Nä, fråga inteXD ...Heh.
Men jag var besatt förut över att aldrig göra någon upprörd eller arg eler ilsken eller vadnu allt man kan bli. Det blev lite jobbigt i längden.. Har slutat med det, nu om ingen lyssnar lelr bryr sig så skiter jag i det också.
 
//Rainbowtigerpaws~~

Kommentarer
Postat av: Annette Le Blanc

det är bäst och du är bäst <3 så klok!!

Svar: DU är bäst och klokast:D<333
Tiger

2013-03-10 @ 21:42:35
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0