Nu skriver jag glatt, bättre??

Lite småglad just nu....Vet inte varför. Jag är extremt stressad med saker men känner mig lite glad ändå.
 
Äter: CHoklad
Dricker: Portello, ''Dubbelt så gott''!X3 , sedan Indian Chai té med mjölk och socker.
Lyssnar på: Yohio
Läser: Harry potter och de vise sten
Gör: Ritar ''demon (incest)a bröder ;)'' i paint tool sai
Skriver: Fanfics...och de....Nej det är för pinsamt, säger inte mer----- Tihi.
Inspireras: Av musiken, min morsa, tidnings~utklipp, Ao no exorcist, mig själv <-Lagomt med självsyn där.
Väntar: PÅ besked om jag får de här skorna jag bjudit på billigt! Och tro inte för en sekund att jag avslöjar vilka Ònó DE ÄR MINA! ;D (*Puuh!* blev nästan bitchig där!)
Velar om: Jag ska ta den där japanska kursen som kostar nästan 700...Vill men.. *vänder ut och in på fickorna* - Hallå liksom. -___-
Älskar: När varelser skriver fina saker på min profil/sida vart som helst (wow ego~boost!;D), när jag umgås med pappa, min flickvän, japansk musik, mina tår -- de är fantastiska uppfinningar!!! Filmen trassel, min favorit jacka som snart inte passar alls längre men som jag aldrig ger bort! (ska visa bild någon gång)
 
//Rainbowtigerpaws~~
Rawwwwr~<33
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0