Minus 30 grader

 
ÅH!! Vill se Yohio!!! :'D <333
Jag har inte fangirl-at över någon på länge men nu jävlar! ....Synd bara att alla andra också gör det helt plötsligt...XD Nä men det är ju kul för honom med mer vyad publik och han ska ju faktiskt spela här i min stad liksom och det är ju coolt! Känns bara så konstigt när alla andra vet vem han är hahah.
 
Ajja, dagen till ära ska jag och Mermaid klä upp oss lite. Hon är så snäll och delar med sig av sina saker TwT.
Hon är helt jävla underbar!!!!<33333333 (Vi är über~kära<3) Och hon ska styla upp mig! HAHA jag kan inte gå i klackar dock... Dessutom lite för små, vi får hoppas ingen märker!! :D<3
 
Ska snart dra mig till henne... Men först ska jag vara snäll och vänta på mammi och låta henne skjutsa mig den lilla biten ;)<3
(Kallt ju, Fryser alltid som en hund. JAG ÄR INGEN RIKTIG NORRLÄNNING JAG ÄR INGEN RIKTIG NORRLÄNNING JAG ÄR INGEN RIKTIG NORRLÄNNING JAG ÄR INGEN RIKTIG NORRLÄNNING JAG ÄR INGEN RIKTIG NORRLÄNNING!!!)~
 
Grrrh. Okay bitches. Im out!
//Rainbowtigerpaws~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0