Känner mig så ledsen hela tiden...

 
Måste det vara någon slags sjuk kriterie att tonåringar MÅSTE vara deprimerade till döds i dagens början/slut?!
Har vi inte nog med problem, eller måste vi plågas ännu mer?!
 
Senare idag tvingas man ut på isen, kommer typ spy... Mår fysiskt dåligt av att röra på migXD Seriöst. Har ändå F-varning i idrotten (ett snällt sätt att säga Tora du har F i idrott för resten av terminen, lycka till med att fixa det XD.) och samhälls verkar ligga jevligt risigt till, prov nu på onsdag... Som jag trodde att jag kunde.. T_T men ja, är inte så säker längre haha. Sen ska jag redovisa en engelska sak också på onsdag... Som inte e klar.
 
Sen på alla teater lektionerna känns det som att jag bara halkar efter hela tiden, typ inte kan prestera ordentligt och jag typ tar  tredubbla tiden på mig att fatta vad de vill ha sagt... Det suger för jag försöker verkligen, antar att jag måste ta i ännu hårdare... Eller så är de det att jag övergör allt? HAHA vad svårt det är med balans i livet! ^^
 
Hittar inte ens varma kläder för att gå på isen..... T_________________T''
 
Ajjaskit samma,
over and out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0