Porr

Är det ett känsligt ämne för många? Bara undrar?
Fick en fråga om jag tycker porr är okej för länge sedan som jag såg att jag aldrig svarat på!
Alvarligt tycker jag inte att det ska vara något sådär jätte illa att skämmas över...Det mesta är väl ändå fake....EllerO__O?  (Har inte sett speciellt mycket sådant...Ja, om e nu inte är tecknade alltså;) )
 
Nämen det som stör mig är typ hur till exempel 'lesbisk porr' som man då förstår kanske att de är girl on girl och så men oftast är den inte till för kvinnor... Den riktar sig fortfarande till män, killar, gamla gubbar som gillar sådant som kan sitta där och..Öh ja , göra sina grejer och känna sig som någon pervkung!
Och ska inte dra igång någon diskussion om hur killar alltid ses bättre är tjejer och så men ibland har man sett hur en kändis som e man som man kommer fram till har varit med i dessa vuxen filmer...Det blir inte samma reaktion som om det var en kvinna i samma situation. Menar inte att det alltid är så men har märkt det sådär när man sett någon skvallertidning (hatar dem!).
 
Så han blir liksom erfaren och sexig, eftertraktad, medans hon blev porrdrottningen av skandaler?!
Jag tror de till och med var med i samma film eller något...Sedan vet man ju inte vad faktan ligger i detta men det är fel att han skulle sättas på en pedestal och när det hadlar om henne är det ''vad mer DÖLJER hon''....Seriöst?!
 
 
•Jag tycker inte sex är något att skämmas för.
 
•Jag tycker man ska vänta till en passande ålder och aldrig göra något man inte vill eller är redo för. spelar ingen roll vad folk säger.
 
•Jag tycker världen är besatt av sex.
 
•Jag tycker kvinnor är ''ständigt'' nedtryckta i reklamer osv...
 
•Jag tycker man ska få ha sex med folk utan att bli kallad hora. (Just be safe! Do coat-sex! <-För myckt Torchwood för mig alltså!!XD)
 
•Jag tycker man ska sluta se ner på S&M osv! Uppenbarligen gillar ju folk det dem gör! Inte värre än något annat... Fast när det kommer till riktiga hälsoskador eller faktisk tvång tycker jag man kan tänka till. . .O__O
 
 
.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0