BluffYohio

Alltså det hade varit nog hade höra att jag liknar honom...Men liksom ''BLUFF''...XD??
Jag kan medge att han inspirerat mig med att färga hårtopparna. men prickarna har jag fått från Kerli och sminket har jag gjort mycket innan jag såg det på honom (det såg inte bra ut alls på mig dåXD...Men övning ger en färdighet)
 
Jag har inget emot att folk säger att jag är lik, jag inspireras ju mycket från hans genre liksom. tar det som en komplimang, men när folk börjar säga att jag bara försöker se ut som honom nu för att han helt plötsligt är populär, det stör mig. Det Känns som om att ni menar att jag inte är min egen ju, det är inte roligt>___<
vänta bara när jag faktiskt FÖRSÖKER OwO Im'a break yahr little hearts. ♥__♥
 
 Beautiful person♥
 
Man får inspireras hur mycket man vill av sina idoler, man gillar ju hur de ser ut och gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0