Off to school -~-

 
Kul i skolan och såå meeen är så jekla trött-__-''
 
Har i alla fall kommit på att jag vill komma in i stilen ''Bubble goth'' lite grann!
En av mina idoler, Kerli anses tydligen vara ikonen för den stilen. Den är som en söt goth stil, inte för att jag är specielt mycket för sweet i någon blandning så tycker jag det kan vara bra med lite färg på min vardag! Haft så mycket genom svart i mina dagar:).
 
Sen något jag haft förut är ''Moon marks'' som jag sminkar eller använder små juveler till det är tre punkter under/vid  ögat.  · • ·
 
“This just kind of reminds me not to look with my eyes but to just feel people ... and not judge. Not judge the book by its cover and not judge anybody by the way they look but only judge people by the way they feel”-Kerli
 
 
Tycker det var fint sagt!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~Måste köpa små smink kristaller, mina är slut! T_T
Ska nog bondera mig snart... Försöka låta det vara ett tag sen, det är så slitet och vill inte döda det mer än nödvändigtXD<3
 
 'Källa: Kerli wikia
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0