Lite ord men många bilder

Jag har kommit fram till att jag har mycket bilder men skriver knappt något...

Kanske är det för att jag ärligt talat är lite rädd för att dela med mig om personliga tankar. Har aldrig kännt en större mening med det, vem skulle läsa om det ändå... Men jag har märkt att statisyiken stiger när jag skrivit mera... Då blir man lite.. ''jaha, de finns folk som bryr sig?X3'' såå, ja.

Men jag gör verkligen inte mycket just nu. Jag pluggar och försöker hitta två sekunder då och då jag kan slappna av... Måste plugga MYCKET i morgon!! Känns verkligen hopplöst med allt som ska pluggas och lämnas in och vetas! Men, jag SKA klara det! Det finns INGET annat alternativ! För om jag inte klarar det så kommer jag vara extremt olycklig nästa termin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0