Okej, I morgon alltså..

Jag har lite panik... Jag ska på antagningsprov för spets teater i morgon... Och... Ja, jag är inte helt säker på det jag ska framföra...

Egentligen, är det här inte min sista chans. Jag tror nog mycket på mig själv att förstå att jag kan ta mig vart fan jag vill! Mwuhahah! Jag ska ju läsa ett scenprov av fyra möjliga val. Sedan ska jag framföra något eget! Kom typ just på det... Säger sedan vad.

Jag har alltid känt att det finns så mycket innom mig som aldrig syns, ingen ser det. Typ, ingen ser MIG, och det kanske låter konstigt att teater och cosplay, som i sig är mycket attt agera i är något som kan hjälpa MIG att synas. Man spelar ju en roll en karaktär. Men har aldrig kännt mig mer hemme än på en teaterscen. Och det är fan där jag ska vara, på ett eller annat sätt. Jag kan se mig där, även om jag inte skulle lyckas komma in på spetsutbildningen. Behöver ju jävligt bra betyg också, såklart! :) Men det får jag satsa på i morgon eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0