Hej och förlåt att jag inte skrivit något

Jag har börjat sommarjobba i måndags (Jobbar int i dag, mår pissigt) har till och med lyckats bränna mig i solen haha! Armarna är nog mest utsatta! Härligt att veta att man är ut ur skolan iaf!

Vad mer, oj...Jo! Är ju min födelsedag i dag! Yaaaaay....<--Sarcasm, ärligt talat vill jag absolut inte ha en massa stohej hela dagen... Jag har inte haft världens bästa morgon... Känner mig lite patetisk eftersom jag inte kunde (fyskiskt inte kunde) ta mig till jobbet i morse för att jag har haft såå ont! Bräkat lite med folk... Det bästa var ett samtal jag fick av världens bästa Mermaid som ringde typ halv 6 på morgonen och grattade mig!♥

Vill sova när jag har ont... Om jag äter kommer smärtan bli värre...ÅååhT_T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0