Oj och hej allihopa!

One piece 2 år senare!!!
*hrmhm!* Okej då är jag på bloggen igen då! Jag kan lugnt säga att min sommar inte ser ut som jag tänkt mig alls, inte för ens en krona...*måste sluta förstöra ordspåk och sådant när jag egentligen bara försöker verka smart;)*
Allt verkar så svårt nu när man är i ''sina bästa år'' som jag fick höra för någon dag sedan... Vadå... Är mina BÄSTA år nu?!...DÅ känner jag mig grundlurad må jag säga! ô^Ô <--*pissed face!*
 
Har kännt mig helt sjuk på sista tiden... Hurrhurr det är jobbigt.
Satt och var helt ledsen när jag såg några videos från Närcon 2011 känns konstigt att det inte blev något av allt det där.... Och alla projekt som jag o´skulle göra... Blev aldrig av, jäkla pengabekymmer!! Ledsen att jag tjatar  men det blir liksom att jag hamnar i ett svart liten hål utan kreativitet när jag inte får göra sådant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0