oj 22

1. Jag är rädd för åska.
 
2. Om jag är ensam och det regnar känner jag mig ensam.
 
3. Har märken på min vänster arm som inte borde vara där. Mognat nu dock.
 
4. Jag står fan inte ut när människor trycker ner sig själva, och har en sån negativ aura att man kväävs..Fast jag själv ofta är sådan. Jag menar bara att visst man får vara deppig men man blir inte bättre för att man trycker ner sig själv-__-
 
5. Jag tror att innerts inne kan jag vara otroligt självisk.
 
6. Jag kan inte ta en komplimang.
 
7. Jag vill arbeta med film.
 
8. ´Varje gång någon av misstag råkar slå mig träffar de min näsa.... Därför har den sådan karaktär nu...XD
 
9. Jag strävar hela tiden efter att bli bättre på allt!
 
10. Jag skulle inte bry mig om den jag älskade var tjej/kille eller något där i mellan, så länge jag älskar personen och de trivs med sig själva så är det bara bra! Men nu har jag ju någon som jag älskar över allt annat redan!<3
 
11.Jag tror att cosplay kommer vara ett intresse jag bär med mig länge i livet (vad folk fan än säger)
 
12. Klippte just sidecut, men fick ingen bra bild jag kan visa.
 
13. Jag gråter när jag skriver detta, för en okopplad anledning.
 
14. Jag saknar folk jag älskar. Och även om jag inte träffat er på ett tag ska ni veta att ni betyder väldigt mycket för mig och jag tänker ofta på er!
 
15. Mitt rum ser förjävligt ut.
 
16. Jag hatar att begränsa mig och mitt sätt att tänka.
 
17. Jag ska gå teaterspets!(visste de flesta men^^)
 
18. Jag har velat ha en hund sen jag var 5, vill fortfarande. Men har haft en Kanin-Mulle(mmn, gulligt eller hur..XD) hamster-Rosie, fiskar, 3 marsvin men ett dog- Kexet så nu har jag bara Smulan och Kola!
 
19. Jag önskar jag kunde dansa, och sjunga för den delen.
 
20. Förra sommaren kunde jag över 47 fraser på Japanska men nu kan jag typ.....3?XD
 
21. Ångrar att jag aldrig lärt mig spela piano eller gitarr ordentligt.
 
22. Tycker om att ha; nithalsband, hattar, vristvärmare, korsetter (har bara enT_T), kedjor(vafan låter kinky juh!XD), Kängor eller converse, slipsar, jeans, peruker/cosplay stuff, T-shirts med coolt tryck, skinnjackor, armband, kors, flummsockar, solglasögon (de räddar mig från migrän och skyddar mig från folkX3)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ajajaj

du kan sjunga!! och har också märken på vänster arm, surprise surprise, om du förstår vem de är, haha

2012-08-02 @ 04:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0