Men ge dig...=_=

Jag bryr mig inte och har aldrig gjort det heller.
Det är bara dumt att slösa tid på idioter, eller hur?
Om någon har ett problem med mig så är det ju jävligt coolt att gömma sig bakom en anonym kommentar?
Lämna åtminstone en länk, namn? Alias åtminstone?!XD Eller gör en video för fan! GÖR DET!
Skrattretande. Hoppas du fattar att jag är den enda som läste den kommentaren??^^ Om du nu bara ville såra mig utan att någon annan såg det lyckades du till 1%... Jag tar inte åt mig av sånt:3. Du VET vem du är. Men det gör mig inget om du bestämmt dig för att bidra till den äckliga versionen av mänskligheten. Den som bara trycker ner, förolämpar, startar krig, inte bryr sig ett skit om andra, där alla riktiga idioter och fula själar bor?

Då tycker jag synd om dig:(. Det GÖÖÖÖÖR jag VERKLIGEN. Du måste ha det SÅÅ svååårt att du måste trycka ner andra för det! Om du vill ha uppmärksamhet från någon så kan du prata med mig, för jag är inte den som är beroende av uppmärksamhet DU ÄR. Även fast du tycker jag är konstig, inte kan leva i verkligheten och behöver ett livXD....

Förlåt men jag blev lite road av din kommentar. Riktigt lång var den också? Du verkar slösa väldigt mycket tid på någon som stör dig så mycket?? Eller så är du helt besatt av mig och bara måste skriva elaka eller ''tillrättavisande'' kommentarer (som DU kallade det) för att känna kontroll eller hävda dig själv.

Men verkligen, det kan vara bra att prata med någon man inte känner om problem i bland, även om man tycker den personen är sjukt irriterande. Så här är jag om du känner för att släppa hela grejjen med att snacka skit till folk som ändå inte bryr sig och faktiskt pröva på att låta det fula rinna ur dig.
Hoppas verkligen du tar tag i ditt liv pch skärper dig för fan. Annars är det bara sorgligt.

Jag har det smink jag vill, jag ser ut som jag är (och gillar det jag ser;3XD), jag har de kläder jag vill, det här är MIN blogg, Nej jag lyssnar inte på Justin Bieber vet inte vart du fått det ifrån?, jag har de hobbys jag vill, jag lever i min verklighet, till och med JAG verkar mer mogen än dig och jag ska cosplaya peter pan i år! Ja, vad sägs om DET vah?!XD

(Denna personen är ingen jag träffat hoppas jag (tack och lov i så fall) men ändå känner jag dig bättre än du tror. ''JAG KAN TYPEEN''!!XD <-- med söt dialekt!)


Kommentarer
Postat av: Annette

du är bäst <3

2012-01-14 @ 13:30:58
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0