Hur ska jag hinna...?

Är så många små projekt jag vill göra!
Jag vill cosplay mer med mitt Naruto och Grell cosplay.
Jag vill göra Light från Death note så snart jag kan!
Men på sommaren vore det kul att göra en idé med sjöjungfrur och pirater jag och min grupp pratat om...
Och jag vill göra en version av Peter Pan! Bara för att han är så awesome!XD Ska göra en version nära till disneys!

Sen har jag haft två film idéer läänge som jag vill göra! Behöver skådespelare! O_O Har skrivit om en av historierna om, och om och om igen! Jag vill verkligen göra den. Den är deprimerande och har ingen rödtråd än och jag kommernog aldrig få göra den..T^T Men då skulle jag måste varamed i den och sammtidigt vara lite regisör! Det hade varit spännande!

Ska se om jag hittar min story någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0