Grell Sutcliff från Kuroshitsuji







Mitt Grell cosplay so far! <3~

Har plannerat det här cosplayet rätt länge. Först tänkte jag göra Ciel för att jag bara ÄLSKAR hans kläder!
. . .
Men tänkte att Grell passar mig bättre! En rödhårig och omänsklig galning med motorsåg lös i London, vad är bättre än det?X3

Är inte så duktig på att styla peruker, ska göra mittersta slingan tnnare tror jag:).
Den är medium red och ca 100cm... Är inte säker efter att jag borstat den så mycket T^T...
Långa peruker trasslar något hemskt!
Vet inte hur jag ska få tag i tänder men jag hoppas jag kan få ett par snart! Jag ska mest troligt bara göra överkäken eftersom det känns lättare så! Man kan nog prata lättare också..XD

Måste köpa en röd eyeliner men eftersom det verkar svårt att hitta i den här färgen får jag väl ta något läppstifft med smal spets eller lipliner penna?^^ Måste typ plocka sönder mina ögonbryn eller hitta en conceler som döljer dem bättre! Och ett nytt puder och lösögonfransar!...Så mycket smink, han som är man och allt:3.

Är rätt nöjd ändå!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0