I'm the Grinch

Många är säkert aspeppade för Julafton och det är ju jätte bra.... Men jag har nog inte varit det på ett bra tag sen jag var liten. Sen jag blev sådär extra sjuk för några år sedan (nära julafton) så har jag aldirg varit seriöst längtansfull efter själva julafton. Hela släkten är typ helt splittrad och såå också. Känner mig som världens Grinch men jag kan bara inte längta till julen längre. Blir typ döless när all jul musik börjar i november och alla plastgranar skyltas i varje fönster. Det enda jag längtar till är lovet... Som jag ska använda till att plugga matte och allt annat jag bara kan! Och kanske om jag får någon liten peng att ''shoppa'' för..... Nåja...
 
Känns som en evighet att bråk och deprision bara framöver för MIN del. Menar inte att smitta av min deppiga stämmning till er andra, absolut inte!! Jag antar att den här bloggen påverkas extremt av hur jag känner mig, men menar inte att ni ska känna att det här mår man bara dåligt av att läsaXD
 
 so sexy b!tch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0