SNÖÖÖ

................

Denna dag har inte varit allt för lyckad.... Jag hade det jätte svårt med Biologo-nationella när vi skulle utvärdera... Själva undersökningen var helt OK...Jag och Mermaid skrattade i alla fall?

..................................................................................................................................

Stressar upp mig för jobb(pengar) och biljetter till tåg och närcon...Och cosplayet....
Sedan är det ju det uppenbara med skolan och skit, sen pratar folk idioti bakom min rygg som inte är sant och de känner mig inte ens...Men det bryr jag mig inte allt för mycket om?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0