Mjauw

Känns bra att skriva av sig. Måste lägga mig typ nu ändå meeeeeeeeeeeeeeeen...
Jag hoppas jag får sova i natt, allt blir liksom lite jobbigare och svårare utan sömn... Och folk klarar sig nog galant utan mitt jekla gnäll!! Teehee~~
 
Föresten, varför är det så roligt när en man (i teater exempel syfte) klär ut sig till kvinna än en kvinna som skall gestalta en man??
Pratade om detta med Laura för jag tycker att hon har alltid väldigt bra synpunkter på saker och ting, men finns det fler idéer om detta fenomen?... Inte okej.
 
ÅÅH. baraa trött... Så mycket att göra..
God natt på er alla, ha fina drömmar.
Men inte allt för fina, för då blir man så innerligt missnöjd när man vaknar.
Inte fööör trevliga och inte föööööööör hemska... Man vill ju inte blöta ner sängen i onödan i vilket fall, nä ska sluta vara perv just nu! HAHHAHA Ha det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0