Jag hatar att vara sexig!!

Push'em UP ladies!!!
-Näää, skojja bah!
 
Nä, men om jag ska ta och vara lite seriös! Att vara ''sexig'' är något jag bara önskas vara inför den enda person som betyder så för mig. Att vara attraktiv är inget jag önskar mig vara inför en massa människor. Det fasen skrämmer mig om jag ska vara ärlig.
 
Fick en kommentar om att jag försöker vara ''såå sexig'' i min topp, som jag har på bilden ovanför. Jag har dock ett linne under. Ja, jag köpte toppen på underklädsavdelningen! Men det är inte som att jag flashar boobsen mer än andra ''wannabeeee's'' ... Nä alltså nu får denna människa faktiskt ge sig!
 
Sen när handlar ALLT om sex! Sex är överskattat. Även om jag har en rätt ...tja alltså lite ''Dirty humour! Så är det ändå skämt, det är roligt men man blir less, på reklamerna överallt är det sex, musiken-sex, film-sex...SEXSEXSEXSEXSEXSEXSEXSEX!!! XD ÖVERSKATTAT SÅ ÖVERSKATTAT ATT MAN SKA KUNNA SKÄMTA OM DET! Och vem fan bryr sig om jag har korsett i skolan eller något, är INTE mindre avklädd än andra för det. Den babyn täcker allt juh!
 
Och att jag sminkar mig typ varje dag har inget som helst med att vara snygg att göra! =___=
Jag sminkar mig helt på känsla på mororna för att det är min kreativa sida som bara tar över, som målar blod eller hjärtan runt ögonen eller ett sjömonster mitt på ljusa dagen!
 
♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠♥♦♣♠

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0