Hallå

Jag somnade... Och vaknade...:( Kan inte somna om. Märkte att blogg.se var öppet och inloggat på datorn fortfarande så tänkte bara skriva ett inlägg eller två! :)
 
^_Två bilder från dagen då jag gick ut ur nian! Jag och Mermaid var pirater! Och vi kämpade så in i helvete med att nöta upp de där skorna som ser så sorgliga ut där.. Vi köpte på rea likadana och tog en hel dag att nöta upp dem ahahha.
Påfågelfjädern sitter på min pirathatt som egentligen var en sheriffhatt som jag gjorde om! :)
 
Snart går man ut ur gymnasiets första år!.... Vad hände liksom...
Fyfan vad snabbt det gått så det är inte sant! Man var en ovetande liten skit som inte trodde att alla de där äckligt jobbiga sakerna fanns. OJ så fel man hade!
 
Jobbiga saker har man varit med om. Roliga också.
Men man blir så less, på att alltid bråka och att aldrig få en paus från allt!
På föräldrar som skriker om det ena och andra men som i slutändan inte respekterar en tillbaka. Det äcklar mig. Varför ska jag vara snäll och uppföra mig när någon inte respekterar mig och det jag älskar. Bara bra att de får veta eller hur?
 
SLUTA såra mig.
 
-Tönten Jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0