Imagine dragons -Bleeding out and Fallen

 
Så! Här är jag, såg att min flickvän blogg-rape-at mig igår! Trevligt, trevligt. Kul att hon lämnade en liten profilbild också! Jajamen jag dejtar en muterfökking transa~koala!
Bra att hon nämde piercingarna också!
Synd bara
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att de bara är fake.
Bryr mig inte om vad någon säger, metallen är sexigt på mina läppar!
Jag vill ju helst ha riktiga..(smyckena är riktiga though) men känns inte som rätt tillfälle nu.
På grund av att allt läker dåligt på mig och jag orkar inte devota en enda minut till att se till att mina läppar inte svullnar upp till gurk-size eller nåXD
''Piercingarna'' är bara för det visuella och ska använda de till cosplay så det spelar mig ingen roll om de är riktiga eller inte...Just nu<3
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Någon skrev och frågade vart jag köpt min ''scarfXD'' och den har jag gjort!
Av en klänning och lite söndriga smycken! jag hade den när jag gick ur nian som pirat!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0