Hola

Hej hej kära vänner jag måste be very sorry for den very bad uppdatering...*Hah, så trött att jag inte vet vad jag talar för språk längre!!*
Kul jobbdag i dag! Vi såg en film om gatukonst ''Exit through the giftshop''.. I Believe...Eller nå? Den var bra och intressant. Fick upp mina ögon för konst ännu mera!
Sedan gick vi för att uppleva lite konst runt om i staden! Imorgon ska vi skissa upp idéer och kanske framtida konstprojekt! Blir jätte bra tycker jag! Är föresten på Kuriren imorgon! Eller i eller nå.. XD
De kom och fotade oss på jobbet! Ser nog rätt illa ut, mitt smink är överallt det lilla jag har och är typ ASTRÖTT haha, men vem bryr sig^^ ... Blev fotade på kulturenshus också! Det var en man som tog bilder där för typ kulturenshus.. Det var kul! Hoppas man ser dem någonstans någon gång!
 
Läser förövrigt ''The vampire Lestat'' andra boken i vampyrserien... Så jävla bra alltså:)!
Och jag skissar sönder min ritplatta som en tok, blev sjukt ledsen igår när ett verk försvann då det ej var sparat och min dator bara blev svart i brist på ström och kabeln hade ramlat ut när jag inte märkte det..... T_T
 
Föresten detta!
 
 
Jag vill va som du T___T Hur fasen får man en VOCALOID! Om ni inte vet googla, eller annars om ni vill vete så fråga gärna mig vad tusan vocaloids är....XD
Jag hoppas detta är på fullt allvar! För det vore fantastiskt!<33
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0