Gudar i den nya världen som ser dem dansa

Förlåt baby men bilden var för fin för att inte visa<33
 
Jag älskar dig. Du gör mig så lycklig varje dag och jag älskar hur du är så otrolig envis, stark, smart, talangfull, konstnärlig, stöttande, lik men ändå så olik mig, du är självständig och som ett enda mästerverk av explosiva upplevelser.
 
Man kan tycka att jag är en kärlekskrank dåre utan distans, men kanske med modernare ord... Att jag är fånig, cheessy eller irriterande men det spelar mig aldrig någon roll, för du får mig att våga, att vara, att känna och att visa..
 
Och att inte bry mig ett skit om vad någon annan tycker .
 
Wo Airen.
Moy Angel.
Koibito.
 
Jag älskar dig<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0