BLOGG.SE JÄVLAS.

Kanske är lite små deppig antar jag, men nog om det. Bara störig energi som klänger fast på andra.
Aldrig fel att visa sig svag eller be någon om hjälp. Jag blir aldrig arg  eller irriterad om någon känner så och kommer till mig. har bara ingen lust att vara den personen på andra sidan just nu. haha...
 
Jag måste bli roligare. Känns som om jag kanske har mer att gå på då.
Jag tycker det är så extremt svårt att försöka vara en social människa som folk tycker om ibland.. Som folk vill vara med...Ibland trycker jag bort folk fast jag inte vill. Inte för att jag inte vill eller tyckerdåligt om dem, det bara händer liksom. Det  är inte meningen. jag antar att jag som många andra människor bara är extremt svår att tillfredställa, liksom jag är aldrig nöjd.
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0