Alltså har verkligen inte haft lust att blogga i sommar!

<- Kan jag få honom?
 
Ytterst deppig och uttråkad... Det blev inget Närcon i år, jag har fått solsting om och om igen, har nästan inte träffat pappa alls, varit rent utav bitchig mot folk, Mermaid är i bloody England (fast hon kommer hem i morgon), jag hittar inte hårfärgen jag skulle ha på det kortaste när jag ¨färgar blått?!, Jag har inte utvecklats alls på att teckna under sommaren, har inte cosplayat en enda riktig gång under sommaren.. Alltså ja..
Och jag har suttit här i jevla Luleå...
 
Saknar fan skolan till och med! Tänker försöka hårdare i år... Även fast det inte finns mycket mening med det heller.... Har liksom inget mål...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0