Jag känner att jag vill vara lite glad..

Så gör en lista md saker ag tycker om!
 
1. När Mermaid kliar mig  håret.
2. När himmelen är så klar att man ser stjärnorna.
3. När Glee gör en favoritlåt.
4. När Mermaid säger att hon älskar mig eller att jag är konstig.
5. När jag får en kommentar på instagram +ar på egoboostet, vilket ALLA kan behöva ibland!
6. När Doktorn säger något, kaxigt, smart, elakt, gulligt, bögigt, osammanhängande eller kallar TARDIS 'Sexy'.
7. När Murdoch mobbar 2-D och man vet att han är steget ifrån att smoocha honom.
8. När man hör att Tim Burton ska göra en ny film, när kommer nästa föresten??
9. När Brendon Urie bara blir för härlig...... Och jag funderar på att äta honom...
10. När Abel ser förbi Cains uppenbara brist på hyfs och älskar honom.
11. När man hittar en ny COSCRUSH!! En karaktär man knappt vet något om men som ser så tilltalande ut att det inte är sant och man drömmer om dagen då man själv ser så awesome ut!!
12. När man blir bjuden på saker!
13. När sommaren börjar slå rot och man kan gå naken. Men det behöver ju inte vara så jäkla varmt :/
14. När man (tror) att man ska få resa iväg någonstans.
15. När man ritat något fint.
16. När nya sidor och/eller kapitel kommer ut.
17. När man står på scenen efter ett riktigt bra framträdande...
18. När man har boxershorts i skolanXD
19. När man leker med könsroller.
20. När man känner sig peppad av andra... Fast man önskar att man kunde göra det själv..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mjum

Haha :D
Du är så jäkla underbar :)
Tycker det är skitgulliga saker att var glad över x) :)

Svar: Haha du är underbar!! :D Jasså har många fler!!:D
Tiger

2014-01-23 @ 11:43:14
URL: http://oneamongallstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0