Vad är båg för dig

 
''Fan vad jag älskar dig lämna mig inte, aldrig någonsin. Gör du det faller jag, jag drunknar utan din lejd.
Du är min och jag är din.
Fattar du inte jag gör allt du säger, kommer aldrig göra annat, gör det mig patetisk att jag inte kan göra annat.-
Aldrig bestämma mig för något utan dig, kommer kyssa dig när du kommer hem från jobbet, sent.
Även fast du så snällt ljög när du sa att du inte vill att jag ska sitta uppe och vänta på dig med sen middag.
 
Alltid vänta.
Nej, jag ska följa dig bättre, så att jag inte går vilse mer.
Är jag verkligen så ostabil att leva med, kommer jag aldrig vara självständig?
För jag vågar inte prova, inte att vara utan dig och inte att fortsätta lipa.
Jag är helt omöjlig, du vill att jag lyder dig.
Men om det inte räcker att bara springa runt dig som en hundvalp, vad gör jag då.''
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0