That's power

Jag har alltid yrkat på att man ska våga vara hur man vill, jag kanske mest visat det i ett ytligt sammanhang. Klivit på bussen varje morgon (nästan XD) i konstiga skepnader.
Ibland kan det ju kännas lite... ''Men gud vad fånig jag är, nä jag skiter i det, tvättar bort det... Alla kommer stirra.'' Men sen skiter jag i att skita i det liksom!
 
Haha, jag menar inte att man måste sminka sig helt utflippat för att först då är man sig själv precis hahaha.
Bara att man ska inte gå och tänka att man ska bli utskrattad, det blir man säkert ändå :D.
Blir det här vettigt alls ahhaa... Nåja, jag menar bara att jag alltid velat vara mig själv, uttrycka mig och få leva och ta tag i mitt liv för att känna att jag kan styra mitt liv mer än andra gör det!
 
Fängslar man mig en helt o-kreativ, dyster och ständigt stressutsatt miljö vill jag bara fly. Om man hela tiden kontrollerar mig i vem jag pratar med, gör eller säger så flyr jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0