Psst! En liten hemlis!

Jag råkar vara extremt blyg! Jo, men det är sant! Folk som känner mig personligen vet att jag typ pratar med nya folk hela tiden och skrattar o apar mig men ärligt talat är jag verkligen sjukt blyg. bara visar det inte.
Och komplimanger! Jag kan inte ta dem XD Kanske om det är någon jag känner bättre då går det, men är det någon jag inte känner såå bra då blir jag så sjukt generad! -Och osäker, för jag ser aldrig om kommentaren var riktig liksom.XD
Jag kanske kan se självsäker ut men jag är väldigt osäker och nervös över mycket! Men jag försöker tro mer på mig själv för ärligt talat är det ju bara sjukt deppigt om man ska trycka ner sig själv så mycket.
Dessutom kommer folk försöka trycka ner en mer och mer hela tiden ändå, de kan vara avundsjuka eller så varför ska man hjälpa dem på traven liksom, så onödigt.
NÄ, nu skall jag sätta mig och kolla igenom massa teckningar från tidigare och säga sju bra saker om varenda en!!:D
 
Är ni blyga?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0