Kön

''SKULLE DU KUNNA VARA I HOP MED EN KILLE SOM HADE KLÄNING PÅ SIG?''
 
Det hade inte varit några som helst problem för mig, fast har svårt att tänka på att ha någon annan än min flickvän..XD
Men om vi nu säger att hon var en kille, och han hade smink på sig eller sina lolitaklänningar eller yadyada.. Så hade jag inte haft något problem med det. Skulle han vara nöjd och bekväm i det är han ju lyckligare än om han hade varit mer bekväm sådan men inte tillät sig att ha det för min skull eller nå. Och är min partner glad och lycklig blir ju jag också det.
 
Om min partner oavsett kön känner för att ha på sig vad de vill och är lyckliga är jag också det:)
Och om jag varit som jag är, fast kille skulle jag definitivt sminkat mig, jag skulle ha löshår att kunna byta, ta av eller på, jag hade målat naglarna, haft högklackat så länge som jag kunde - INTE göra nått av det och se ut på ett helt annat sätt nästa dag. Jag vill ha hela kakan av allt, så varför skulle jag inte tillåta min partner att ha det? ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
''SKULLE DU KUNNA VARA MED EN TRANSA ELLER TVÅ-KÖNAD?''
Jag hade inte haft problem om min partner vare sig var född i två kön, bytt kön eller inte klädde sig efter ''normer'' om vad som är manligt, kvinnligt...-MÄNSKLIGT.
ALLT jag skulle bry mig om, åter igen är att min älskade mår bra och känner sig trygg i vem denne är och inte behöver gömma en del av sig för mig (haha oj, vad bokstavligt det kunde tänkas som:o XD!) för att då skulle jag bara vara ledsen!
-mer att leka med i vilket fall, eller hur ;)!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0