HAHAHHA ALLTSÅ ORKAR INTE

 
Gick inte att filma processen men whut evvahT___T.
Blev inte jätte bra, kommer på saker nu jag BORDE ha gjort.
Inte sett som en vardaglig sminkning för en helt vanlig Slytherin~elev (joo, kanske om jag inte skjutit uglan som hade mitt brev och hamnat på H!)
 
Efter alla test och intagningar på pottermore så är jag sannerligen en Slyth!
Men gillar det:D fint litet gothiskt ställe under Svartsjön ju, ju!
 
Förlåt för allt omkring kråmande, överskattad skönhet, ytlighet eller överdramatisk som jag är i videon... Men ska ju faktiskt spela en roll här!
Kanske lite sådär superfånigt med elden, men det var så kulXD!!!
 

Kommentarer
Postat av: Monalisa

Weyy!! slytherin powwa! vad heter du på pottermore?

Svar: WolfDraconis26109 XD kommer aldrig ihåg dem hahah^^
Tiger

2013-05-13 @ 21:20:02
URL: http://kawaiiasheck.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0