Alltså det här med videoblogg... Vlogg

Ärligt talat tänkte jag ju skippa det ändå för att det känns läskigt och vem skulle glo liksom?XD
Men sen var det en person som var nyfiken.. Och jaa...:/ Kanske kan göra en video någon gång bara för att...
Och sen tänkte jag vem fan bryr sig om ingen skulle titta.. Alla som kommit någon vart med det hade typ sin morsa som publik från början de med!
 
Och det är klart att det vore roligt om någon såg, för jag tänker på dem på samma sätt lite som att läsa mina inlägg, ´fast det kommer vara svårare att förstå mig för att jag sluddrar och kan typ inte prata ordentligt. (Men då är det kanske jätte bra träning?)

Det är liksom bara något jag vill prova på, och då lägger jag ju upp de videoklippen här:)<3
Jag har ingen aning om vad tusan de ska handla om, vad jag ska göra... Eller när det blir..
Kommer inte ha någon speciell dag för att lägga upp dem eller som en deadline för uppdatering och så.... För det klarar inte mitt lilla hjärta, nog press som det är nu. HAHA.
 
Men jaa, om det är en skit~tråkig idé vet jag inte heller det är bara något jag skulle vilja prova på!
 
Say RAWWR to life tigerminons!~~<3
 
Or you will be trapped!~~
 

Kommentarer
Postat av: Monalisa

DO IT!!:)))

Svar: okeyXD
Tiger

2013-05-15 @ 18:09:35
URL: http://kawaiiasheck.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0