ädfghert5y6u7ikydrwfrt5i

För någon dag sen chattade jag med en random person ungefär såhär löd konversationen!:
 
Hon: men om man är bisexuell betyder ju det att man är lebb men inte vågar säga det.
 
Jag: Men...Va? Nää. Det behöver det väl inte betyda.:)
 
Hon: JOO jag lovar alla såna bisexuella säger så. asläskigt ju
 
Jag: Vadå läskigt!? =_= Jag är ''bisexuell'' mest som en ''titel'' för att andra ska fatta vad man menar ibland. Otroligt många som inte fattar mitt ''KÄRLEK HAR INGET KÖN.''
 
Hon: vadå är du det?...
 
Jag (under att jag inte slutade vid det här laget...):
JAA. Det är Jag. Jag tänder på både killar och tjejer...!
 
Hon: Men... Har du pojkvän/flickvän
 
Jag(Jag ville nog bara veta hur fan hon tänker):
Ja. Jag har tjej
 
Hon:.. Men , gumman. Då ÄR DU LESBISK. Var stolt över det! Det är inget jag har emot homos, bara att bisexuella är så jävla drygt konstiga.XD Man vet ju inte om de tänder på en eller inte!
 
Jag:... Vadfan
 
=__=¨*¨?
 
~~~~~~~~~~~~
~Är jag konstig som ändå tar åt mig lite??XD Varför måste alla som så här tro och smickra sig själva att så fort de är nära en bög/lebb/flata/gay/homo/bi..STRAIGHT att de nödvändigtvis tänder på dem!?
 
Alla straight people tänder väl ändå nödvändigtvis inte på alla av det motsatta könet eller hur-?!!?!?!
 
JHGHJA:_;ÖKLKGFHKJLÖKKJGFUAKULDF BYWLG!!!
 
God natt!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Monalisa

Tack, underbart smarta männsika!!! fler borde tänka sådär!

Svar: YES! Power to the people! :D...Ja, förutom dem dåXD
Tiger

2013-05-02 @ 09:46:02
URL: http://kawaiiasheck.blo.gg
Postat av: FellePelle

Håller helt med, blir så less på dom som tror sånt!

Svar: Ja! X(
Tiger

2013-05-06 @ 16:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0