Minus 30 review :D

 
Okej, så jag drog till Mermaid, vi spelade guitar hero och sen började vi göra oss klara för att åka på minus 30. Puffiga kjolar på och biljetter i hand så stod vi ute några minuter och väntade. Lämnade våra jackor och gick dit där YOHIO skulle spela.
 
 
<-Suddig bild på en bandmedlem :/ Men lite cool ändåXD
 
Yohio själv!... Men...Min mobil gillar inte mig längre.
Hehe, sneaky bild på Mermaid~~o <3333 Så fin!
 
Till sist kramar och signaturer från alla!
Jag hoppas att jag kan visa bilder med mig och Mermaid och bandet sen som jag och ska få av en tjej som vi träffade och började prata med  (hon och hennes kompis var väldigt trevliga:D). Hon skulle maila dem sen. Då kanske jag och Mermaid syns mer i våra(hennes) kläder också! Så hoppas jag gav henne rätt mail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0