Enter Mermaid, the demon slayer (said in Inuyasha's epic dub voice~~ ^///^ )

Tihi~~
Mermaid bloggar~ :D
 
Jag och Tiger~ har sprungit runt en massa på stan ända sedan vi vaknade någon gång vid 12-tiden i morse .. Och bl.a. köpt en korsett i storlek 4XL.... Men den går nog att sy in :D *Tora provar den och blir shockerad av hur stor den verkligen är på hennes spinkiga lilla kropp*
 
Och så har vi piercat oss X3~ Men det får Tiger~ lägga upp bilder på senare, för jag har inte en aning hur tusan man använder webcamen på min egna dator *sadface*
 
Men lite andra bilder kan man ju bjuda på :D~
 
 
Hade tydligen inga bilder på denhär datorn så det fick bli en koala som jag redigerade i paint....
 
 
HEJSÅ ÄPPELJUICE!!! :D~~

Kommentarer
Postat av: Monalisa

Heej, till båda!! Fattar ni hur sinnessjukt mycket jag tagar NärCon??<3 Koalan var kavaj däsu btw^^

2013-06-01 @ 17:54:37
URL: http://kawaiiasheck.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0