Mellon ~~ friend

Alviska är rätt kul juXD! Det blir jäkla snyggt i CV:t senare i livet= Talar flytande alviskaXD!!!
 
Gott nytt år på er föresten och god juk  (HAHA JUL) så här i efterhand! Tänker inte lägga upp nå bilderfrån nyår eller nå.... Bcz det finns ingaXD tog det jekla lugnt i går....
 
Men en fin start på 2013 är att jag drömde om Närcon för er som inte vet, ett cosplaykonvent i Linköping. Mitt andra hem, men ibland typ det enda ställe jag hör hemma på .....)! Och det var så vackert!!
 
Jag och Mermaid tänkte vara busiga, så vi såg Hobbit i går, och så tog vi med hennes lillebror. Det var kul :) Lite jobbigt för mig att varai en biosalong länge dock XD.... Blir lite instängd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0