Ja, vi var så stalkers :D Yohio's skivsignering

Jag och Malin var där typ 9... Kom in 10...X//D Okej, så vi är HÄNGIVNA fans. Inte GALNA.
Detta är de bästa bilderna jag har... MÅSTE skaffa en kamera som funkar eller bättre mobil.
(Bara mobilkameran jag är ute efter egentligen haha...Finns det en någorlunda billig mobil med bra kamera?)
Tycker verkligen inte att CD~skivor ska försvinna... De är ju så fina, allt är bara på internet snart! Det suger verkligen :(.
Om jag var artist så skulle jag tycka att det vore så roligt att göra albumet.... Det visar ju artistens personlighet (musiken också så klart...) och de är små konstverk! :D
 
Jag och Malin lyckades hitta deras buss också >//< Lite såhär stalker-ish. Sen så kom Yohio helt omringad av vakter också. Men vi fick hjälpa till med att bära lådor med Yohio~saker för Tommy, det var lite kul! HAHA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0