ALLTSÅ SMINK! -The continue!!!

Okej, så har fått förslag på lite olika håll! Det är roligt!
Några som jag tänkt göra:
 
  • Något väldigt blodigt. -Kan komma sent dock.
  • En Yohio sminkning, det kan jag försöka mig på. Men kan bara göra mitt bästa! :D
  • ''Slytherin inspirerad hejjar sminkning'', med grönt och silver. That right?
  • En video med en massa olika sminkningar på läppar... Om jag förstod rätt fick jag vara ytterst kreativ också?^^
  • Vampyr' GOTH ''inge twilight''   XD I sparkle!
  • Docka. ''SÖT inte läskig, gärna både manlig och kvinnlig''
  • BATMAN tema! - Oj det gav många idéer!
  • ''Plåtmannen från OZ :D'' .Tjaa, jaa... jag kan göra någon metallic sminkningXD? med han som utgångspunkt.
  • Försök se så JAPANSK ut som möjligt - Det är svårt med alla mina konstiga drag men kan försöka, lite kul också! Hoppas ingen tar illa upp sen baraXD
Tack för idéerna vänner!
Men please, share more!^^ Så kul att höra!
 
 

Kommentarer
Postat av: annette.blogg.se

Det skulle vara intressant att se en sminkning som framhäver det du tycker minst om (eller som framhäver det du brukar dölja med smink). Jag skulle till exempel då framhäva mina stora kinder, som jag annars brukar konturera så att de ser mindre ut.

Andra roliga ideer:
Sminka sig äldre/yngre.

Sminka sig med andra färger. Till exempel blå nyanser istället för rosa (på typ läppar, kinder, ja allt) men ändå försöka få det att se "naturligt" ut eller något...

Jag skulle gärna se fler cosplay-inspirerade sminkningar!!

Svar: HAHA! Låter jätte bra allt ihopa juh! :D
Ska göras, tack gumman! :)<33
Tiger

2013-04-29 @ 12:04:33
URL: http://annette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0