Hej och hopp :D


Mår lite sådär när jag vaknar på morgonkvisten och hoppas att alla har det bra!
Saknar cosplay och lov, vill rita vill bli skådespelare... Allt känns så molnigt i huvet liksom >3<.
Hade mardrömmar också...
 
Lite grejjer jag ska göra här på bloggen:
(Vad jag har fått order om!!!XD)
 
*Jag ska göra en kul/rolig/läskig sminkning (gärna video). Kanske pepp för en tidig halloween....-O.o* Uhmn, okey? Jag kan försöka??XD Men då behöver jag tips vad jag ska göra för något!
 
* Visa steg för steg hur jag gör en bild, från skiss till färdig helhet....-Jaaa, det vore kanske kul men är ju liksom inte nå proffs eller nå... men det kanske går ändå^^.
 
*Visa typiska outfits som jag gillar så man får ett grepp om min stil... -Ja, nu är det så att min stil ändras rätt ofta... Och min egentliga stil syns inte så tydligt på mig!
 
*spellista med min musik.... -Jaa, alltså har inte spotify, min mamma har dock^^'... Men kan kanske visa den på annat sätt!
 
* Svara på lista med frågor, -har en massa (mjoo, faktiskt!) men fler är bara bra så om det är något, fire away!
 
*Fler bilder! -Okey!XD
 
<-aldrig rädd att vara lite sådär...Attraktiv...*host*
 

Kommentarer
Postat av: Julia Dahlström

Fin blogg! :D Kolla gärna in min <3

2012-09-15 @ 15:35:59
URL: http://likeanangel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0