Alltså oj

Borde faktiskt börja skriva lite mer, har bara inte mycket att säga. Det är otroligt att det FINNS folk som vill läsa min blogg! Få men älskade, jag hoppas att vintern inte varar för länge när den väl komemr...Jag tycker inte om mörkert på natten, trivs bättre i sommarens kvällsljus :).
 
Även fast solljus i fråga ger mig extrem huvudvärk och gör ont i mina ögon ibland... Där av har jag ofta solglasögon!... Inte för att jag tror jag är cool eller något...Hehehe...:3
 
Nejmen, nu ska vi se... Jag och mermaid plannerar inför Halloween, blir kul det. Jag önskar såå att det händer något kul på skolan däromkring! Nu när jag går med en massa kul esteter skulle jag faktiskt bli upprörd och lite besviken om det inte händer något eller att ingen spökar ut sig!!  OoO
 
Nåja hittar väl på egna rackartyg annars. Tycker ni att man någonsin blir för gammal för halloween? Är det en skymf mot de döda? Kan man bli förgiftad av godis~spindlar (nej, allvarligt, alltid undrat)?
I vilket fall ser jag fram emot både halloween od all helgonas högtid, ska tänka extra mycket på de jag förlorat.
 
 
Hrrmn, blev nästan deprimerande...
 
Hur som helst, tills vi möts igen!~~
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0