Vad är DET?

Okej, jag kan inte stressa det här nog mycket men om och om så är det så otroligt viktigt att bli bekräftad som NÅGOT. Varför?-fattar inte...  Man måste vara Kille eller tjej...
Men jag har aldrig bara haft de typiska ''flickaktiga'' sakerna och vissa tyckte redan då att det var ju inte helt normalt, liksom...VA? Att säga det till ett b a r n?
 
Man Måste inte men det är vad de ofta förväntar sig, de förväntar sig redan innan de vet att man är straight, det är det mest vanliga... Men är man inte det måste man vara något annat. Man måste liksom ha en massa lappar på sig så man kan räknas som människa, man kan inte bara spatsera runt som vad som helst, nej. Man måste ha de här ''lapparna'' för deras bekvämlighet så det vet VAD de ska kalla dig.
 
Men.
 
Jag har ett namn, kalla mig det eller kalla mig hen.
Märk mig inte som evigt homosexuell eller straight, begränsa mig inte. Det är då jag dör ut, när jag begränsas och märks.
Tro inget. Jag är inte vacker för att vara vacker för er, jag är vacker för att det är vad jag är :) Och det där ''tror du att du är något?'' <- Öh, nej? Jag VET att jag är något, för det är ju vad jag måste vara? Eller?
 
Kan man inte  bara få vara vad man vill.
Älska kärleken och inget annat?
Inte begränsa sig för att den man älskar inte har rätt grejer i byxorna?
 
~~
Sen är det ju det också. Det finns inte BARA folk som trackar en och är vad man skulle kunna mlrkt kalla homofober eller idioter, fast det är klart vad är min rätt att säga det? Då märker jag ju dem.
Det FINNS, de som älskar en ändå, fast ja ''du vet, INTE på det SÄTTET!!!!!'' HahaXD. Och de får vi inte glömma, vi kan inte göra oss själva till offer, för at det finns en viss grupp människor som inte ser oss som något här på jorden.
 
Man ska aldrig (tycker jag) berätta eller presentera något om sig själv som om det vore negativt eller skammligt innan vi ens provat att säga det med stolthet. FÖr det kommer finnas människor hela tiden som trycker ner en, varför ska man hjälpa dem, varför bara ge sig och fortsätta det? Bara dumt, rent utav respektlöst mot dig självt. Alla bra saker du upplevt genom det är minnen som inte är värda mer än de dåliga då.
 
Så i grund och botten resperktera dig själv och glöm inte de andra som också gör det. <3~~
XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0