Ojoj

 
Hinner inte skriva mycket för ska snart springa till bussen!! OHOHOHOHO!!! *hypeeeeeeeer?*
Hur som helst detta är jag påväg till skolan! Redo att mobbas! Stand up, nerds! Show yourslfz in your true glow!!:D
 
Leopard~mönstret runt ögat höll på att gå liiiiiiiiite över styr när jag blev lite väl exalterad där i början! O___o
Men det blev okey??XD Vill ju liksom ha luggen i mittenT3T Och JAG VET att den är kortare på ena sidan, luggen alltså men jag kan inte få det att växa mycket snabbare?T___T
 
N~ywayyyzz! Jag e söt och det är ni också, ja söta alltså;) Hej då och på återseeeeende!
Spread the love little tiger~~minions!

Kommentarer
Postat av: Annette Le Blanc

Waaaah, vad snygg du är!! Och fin i håret.

Svar: Taaaaaaaaaaaaaack!!! Men det är ju du som alltid e så himla snygg!!!:D<333
Tiger

2012-11-19 @ 22:59:04
URL: http://orda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0