Jasså

Alltså jag har kommit till en punkt där jag typ bryter i hop så fort någon talar med ens en liten uns av stränghet åt mig. Jag klarar inget längre utan att lipa tror jagXD.... Känner mig så jäkla enmsam nu för tiden... Jag vet inte- jag kanske skulle kunna ha 10 pers som alltid umgicks med mig och var riktiga såna vänner hela tiden men jag kanske ändå skulle känna så här...
Går så jävla dåligt i skolan nu också.... Bara för att jag deppar i hop för allt. Föräldrar, skolan... Ja, folk omkring mig... Även om de inte menar något illa... Men att jag uppfattar det så om ens bara för en sakund... Så är det kört...
 
Vet knappt om någon läser det här, aldrig brytt mig om jag har många läsare eller inte. (don't get mw wrong uppskattar var-enda-en!)  men bloggen är bara ett annat sätt för mig att uttrycka mig på. Avreagera dåliga eller lyckliga händelser... 
 
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Lite quotes jag vill minnas att jag hört... Och nu vill svara på...
 
''Du är typ aldrig ledsen...''
Jo, men oftast bara unanför spotlighten.
 
''Du tror att du är bra på allt...''
Nej, jag tror på att jag utvecklas.
 
''Du är så inspirerande med din attityd och självförtroende....''
Jag är glad om jag kan hjälpa någon... Men jag har den attityd jag har för att annars överlever jag inte och jag har sjukt dåligt självförtroende. Men tack ändå<3
 
''Ååh, du är bara för snäll...,.''
Jaa, kanske ibland... Det har ofta gjort mig mest ont.
 
''Måste du vara så neativ och klaga på allt du gör...''
Nej, men det är fula vanor jag inte tar mig ur.
 
''Tora= Hora, det rimmar''
Oj hur många hjärnceller krävdes det? Det var inte roligt de 10 000000000 första gångerna och det blir inte bättre än så. Liksom du tar upp min tid för att berätta om den upptäckten?? Älskar mitt namn föresten (you can't touch me liksom), tiger~powaaah ftw! 
 
''Din näsa är ful.''
Men titta inte på den då. (den har karaktär.*bleh!*)
 
''Du var så söt förut, med blont långt hår och var mer flickaktig... VAD hände....'''
Jag ville inte vara den sortens söt och vara märkt som henne hela tiden, jag passade inte där i den världen alltid.
 
''Att vara lebb är äckligt och fel'' /(Två killar jag ej känner och inte plannerar jag att lära känna dem hellerXD)
Oj, jävlar här var man rädd för att jag ska ta era tjejer...PHFFT.
 
''Vill du vara en kille?'' ''Vill du byta kön?'' ''Är du helt gay eller bi?''
. . . Man får fråga. Det är inte det. Men dessa frågor är återige~n frågor som placerar mig i små fack och märks med tag~lappar och DET gillar inte jag.
 
Jag vill bara vara JAG. Jag gör det då och då ;). Jag har pride för kärleken, tror inte på en bestämd sexualitet såå. <3
 
Spread the love tiger~minions// Tora <3
 
 
Jag e jävligt cool.
 
Ciaousuu!~~
 

Kommentarer
Postat av: Laura

Du är en jättefin och inspirerade människa som alltid gör en glad och får en att skratta. Tycker du är för hård mot dig själv, för du är verkligen asbra.
Kram <3
PS. Din näsa är vacker. <33

Svar: <33333333:')
Tiger

2012-12-02 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0