Vaglar = Äckligt och jobbigt/ Matte prov = Läskigt

Ett matte prov idag och om jag får godkänt hoppas jag att jag får betyg i matte!!!
Känner mig rätt säker på allt, i alla fall på diagnosen när mermaid hjälpte mig! Men är rädd att jag inte får nog många rätt eller ja, poäng för det provet, förra gången var jag ETT enda poäng ifrån att vara godkänd! -__-


Sen märkte jag igår sådär vid halv två på natten att jag fått en vagel i ögat... Sisst jag hade en sådan var typ tre-fyra dagar innan Närcon x... JAG VAR SÅÅ RÄDD ATT DEN INTE SKULLE GÅ BORT. Specielt när jag ville kunna använda smink till mitt cosplay och man ska ju inte sminka sig när man har en sådan @3@.

En vagel är ju typ som en typ ...FInne?? I ögat...
Den gör ont och ögat är svullet... Och känns bara äckligt. Den är typ inte smittsam men det  känns jobbigt!..
Min är alldeles i ögonvrån så den gör ont när jag blinkar... Den är liten (Just nu i alla fall) som tur är!

Ska skölja, skölja och skölja! Ögondroppar,ljummet vatten, kyla, kammomill té är också bra har jag märkt!
Blir den värre ska jag ta mig till vårdcentralen och få en konstig salva som hjälper den att försvinna, hade den förra gången mitt öga var attackerat och den hjälpte!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0